2009-12-14

Tom och Ranégie uttagna i landslaget!

Jag fick ett telefonsamtal och trodde faktiskt att personen ifråga skojade med mig när han sa att två Häckenspelare är uttagna till januariturnén med landslaget.
STORT GRATTIS Mathias och Tom! Det känns fantastiskt kul och så jäkla på-tiden-rättvist helt enkelt. Jag som suckade lite över tillsättningen av Hamrén och tänkte: "Nu får vi väl aldrig mer se en Häckenspelare i landslaget, ÖISare som han är". Jag skäms uppriktigt över mina fördomar och förutfattade meningar och ber ödmjukast Hamrén om ursäkt. Grattis killar - ge allt ni har! Och grattis också till Daniel Larsson så klart.
Och här, en artikel i Sportsday.se där Tom förklarar att han är lite sent utvecklad.. ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

väldigt välförtjänt. inte minst för söderberg, som var extremt bra hela förra säsongen. peppade lite på honom i kommentarsfält innan uttagningen, men trodde det ärligt inte riktigt.

zappa sa...

Jag brukar mest skumma igenom de här uttagningarna ganska så snabbt. Förväntar mig aldrig några större skrällar. Riktigt, riktigt roligt är det. Tänk att en måndag kan bli så kul...