2017-03-18

Några ord med Mikael Stahre

Fick några ord med Stahre så här fredag kväll. :)

Vad driver dig i ditt jobb? Vad får dig att känna lust att gå till jobbet?
- Jag har i grunden ett fantastiskt jobb! Har mitt största intresse som yrke. Jag får möjligheten att jobba med motiverade människor och tillsammans med dem försöka uppnå något tillsammans. Det driver mig!

Ditt mest känslosamma fotbollsminne ever?
- Mina titlar, SM guld och cupguld x 2.

Varför har Sverige så svårt att få fram riktiga fotbollsstjärnor?
- .Enligt mig har vi inte speciellt svårt med talangutveckling, om man ser till folkmängd, klimat etc.

Med handen på hjärtat, hur trivs du i klubben? Finns det något att förbättra?
- Jag trivs bra! Bra ledare och spelare. Det finns alltid saker att skruva på. Men i grunden bedriver klubben en bra och professionell verksamhet med stor trivsel.

Ikväll 18,30 tar vi oss an Östersund i semin. HEJA!
/zappa
#FörsvaraGuldet


Inga kommentarer: