2009-05-30

Ha en skön ledighet!

Igår kväll var hela laget ute och käkade efter matchen. Nu går de på en ca tio dagars lång ledighet. Hoppas att de efter uppehållet kommer tillbaka stärkta och än mer taggade. Jag är så himla glad för just Ranégies skull, jag har inte ord för det. Han måste bara må så bra just nu!
Sen tycker jag att vi har visat fotbollssverige med råge att vi är ett allsvenskt lag. Publiksiffrorna förbryllar mig dock, jag vet att när vi är närmare 4000 på Rambergsvallen så känns det fullt. De två senaste matcherna har det känts så, men siffrorna ligger på ca 2.700? Jag förstår inte, har räkneverken helt ballat ur?

Tack till hela laget för en kämpainsats igår!

Nu blir det solstolen.

Edit: Peter G meddelade mig nu att de tränar en vecka till innan de går på ledighet. Så nu vet ni det. :)

Inga kommentarer: