2009-10-18

Häcken-Djurgården

Också var det dags igen! Jag tycker ibland att de där landslagsuppehållen är skitjobbiga rent ut sagt. Tänker man sen på att säsongen snart är slut så får jag ju nästan ont i magen av separationsångest. Herre Gud vad insnöad man är.
Imorgon är jag inte nervös. Överhuvudtaget. Det är en känsla man inte är bortskämd med så här på slutet. Blev ofantligt glad idag över ÖIS seger och ja, vinner vi knappar vi in på 4e platsen. Inget måste alls, det skulle bara kännas som en bonus efter en helt och hållet makalös säsong. Göteborg som jagar guld borde väl ändå ta Malmö?
Jag har lovat att infinna mig på Rambergsvallen lite tidigare imorgon, får skäll av en del att jag "smyger" mig upp på läktaren sent. Här smygs inte alls, har njutit av att kunna ta en öl innan matcherna med övriga getingar. Men imorgon ska jag ta en runda runt vallen istället och säga hej till de som skäller.
Mackan är avstängd, Tom är på gång och hoppas han orkar 90 minuter. Det ska bli grymt kul att få återse de alla. Som alltid hoppas jag och tror att Ranégie ska näta.
Heja Häcken!

Inga kommentarer: