2009-12-09

Den omtalande filmen och klubben jag följer nästa år, förutom Häcken...

Så kom då äntligen den omtalande filmen på officiella där spelarna tackar oss för säsongen som har varit. Dock hade jag ju velat tacka och hylla dom. Det är ju liksom vi som ska stötta de i alla lägen och efter den säsongen var de ju värda det mer än någonsin. Hur som helst, en uppskattad gest. Mycket! Jag hoppas att vi i fortsättningen kan få till en fest tillsammans med laget efter varje säsong. Det hade varit grymt kul.
Och här är klubben (div 2) jag följer nästa år som Patrik ska spela i. Jag kommer följa dem och heja på dem förhoppningsvis lika mycket som jag gör på BK Häcken. Detta innebär alltså att jag 2010 inte kommer att ha några fritidsproblem, what so ever. Det ska bli kul att få fortsätta följa hans utveckling. Lycka till Patrik! Och lycka till alla ni andra junisar som också söker nya klubbar!

Inga kommentarer: