2010-01-09

Vinnie vill gärna återvända och spela i Häcken!

Det var det han sa nu i alla fall när jag chattade med honom på Facebook. På min fråga varför han inte var med på planet i måndags svarade han att han väntar på ett kontraktsförslag från Häcken. På min fråga om han hade varit i kontakt med Sonny, svarade han nej med samma motivering. Han väntar på kontraktet. Tja, inte vet jag hur sådant här går till (hur de kommunicerar) - det är ju en värld som jag inte är speciellt insatt i. Han betonade dock att han gärna vill spela hos oss! Kanske är det Cruzeiro (eller vad hans klubb nu heter..) som sätter käppar i hjulet?
Jag tycker, och har tyckt hela tiden, att Vinnie har potential så jag hoppas få se honom i gulsvart!
P.s. Vinnie kändes inte speciellt "försvunnen"...D.s.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Säg till grabben att ringa Sonny bums. Vinnie verkar inte ha fattat läget...

zappa sa...

Jag har gjort det...