2010-10-14

Äntligen kom den...

...lagbilden 2010.
När det är mindre än en månad kvar av säsongen och truppen sen antagligen är ett minne blott. Jag kan ju ha fel, Pao kanske skriver på? Jag bara skämtar.
* Annars händer det inget - eller så händer det en massa. Vem vet. Händer det något så kan jag ju i vanlig ordning inte blogga om det.
* Dulee. Skulle jag kunna kommentera men jag låter bli. Allt är redan sagt.
* Åtvidaberg borta på söndag och jag kan inte följa med. Rekommenderas för er som kan. De har en fin gammal arena. Heja Häcken!
* Den 27e skulle jag varit i Sthlm men resan är framflyttad = jag kan se Häcken-MFF! Sen är snart säsongen slut. Vet att Jesus, Friberg och Nyström drar till Thailand. Jag sa att det är helt okey att kidnappa mig och packa ner mig också.
* Nu ska återgå till kvällens bok - lyssnade på honom för en vecka sen. Vilken kille alltså.

Ha det bäst därute i höstmörkret och deppa inte ihop, snart drar försäsongen 2011 igång.

Inga kommentarer: