2009-07-06

Oroa er inte Bajen

Drömde något fantastiskt inatt, måste bara kort berätta. Det var en stor fest med BK Häcken, supporters, spelare - alla var på plats. Marcus Jodin från marknad hade en överraskning på gång. Vi skulle få se en film. Han hade animerat en Kalle Anka film (för att göra det ännu roligare..) där vi fick berättat för oss att Häcken hade ärvt en massa mark i Partille från en trogen supporter. Marken var värd miljoner och åter miljoner. Hur mark nu kan vara värt det i Partille. Nåväl, vi blev den rikaste föreningen i Europa och den första killen vi plockade hem var Kim Källström.
Det var en förbannat rolig dröm!! Jag log fortfarande när jag vaknade...

Jag vet inte om Lasse Strömstedt var Häckensupporter eller inte. Det är bara vad jag har hört genom åren. Nu har han gått ur tiden i alla fall och jag hoppas han har fått ro.

Och oroa er inte Hammarby för detta, det kostar numera bara 5000 kr.

Inga kommentarer: