2009-11-02

BK Häcken som nykomling på 5e plats!

Det är ta mig f-n en bragd! Klubbrekord och stort grattis till hela laget!
Igår kom Tony, Hasse och Magnus hem och såg matchen här och det var verkligen så kul. Sen gick vi till Kville Biljard och såg änglar sitta och deppa. När jag sen tyckte att det var bra och skulle hem och sova plingade det till i telefonen och vi fick veta att Janne Saarinen skulle avtackas på Fjärding med laget. Och vi var välkomna dit! Det blev hur kul som helst, jag utsåg Forsa som den snyggaste killen i laget och sa till Krickan att nu är det hans tur att bli årets geting. En galet rolig kväll blev det! Tack killar! De drog sen ner till stan och jag gick duktigt hem och la mig. Är tacksam för att jag förutseende tagit semester idag. Laget skulle träna kl 10 och sen hjälpa till att flytta till Grimbo, jag är inte avundsjuk...
Och David Sjölander, MAO himself var också på plats, som den enda från styrelsen. Som vanligt, vet knappt vilka övriga som sitter i styrelsen för det är ju bara han som visar sig. Cred till dig David.
Och grattis AIK till guldet! Antar att det firas i flera dagar nu i 08land.
Återigen, stort grattis till BK Häcken - den bästa säsongen what so ever. Nu går vi mot GULD...

Inga kommentarer: