2009-11-09

Kim Källström - årets mittfältare!

Ett tag tänkte jag byta kanal, jag vet verkligen inte varför dessa fotbollsgalor blir så jäkla tråkiga. Kan någon förklara det? Jag upplever de som de värsta tänkbara produktionerna någonsin. Nåväl, att få se Kim bli prisad upphöjde allt. Det känns nästan overkligt ibland att det har gått så bra för honom som det har gjort. Och jag hoppas att han kommer tillbaka till Häcken och avslutar sin karriär hos oss, vad tiden lider..
Klas Ingesson impade och berörde. När han säger att han har kommit fram till vad livets mening är och att det är att leva i nuet, så tror jag vi ska lita på honom. Tänk inte så mycket på gårdagen som redan är förbi och dröm inte för mycket om morgondagen som du aldrig vet om den kommer. Lev nu. Väl talat Klas.
Robin såg jag inte en sekund av, jag trodde Supporterlaget åtminstone skulle visas i fem sekunder. Eller missade jag det? Jag var ute och satte på diskmaskinen. Det tog väl ca 30 sekunder kanske..
Viktigast är dock att Robin har haft kul och av döma av de mess jag fick så hade han det. Det är honom så väl förunnat!
Om jag är avundsjuk? Nej, vad är väl en bal på slottet....Eller tja, jo, kanske är den alldeles, alldeles underbar..
Och för att fortsätta mitt oseriösa spår, jag utsåg ju Forsa som Häckens snyggaste spelare, Mellberg är världens snyggaste spelare i alla kategorier. Sen håller jag med den kvinnliga kommentatorn (det heter inte så på en gala eller...?) - man smälter av Zlatans leende.
Och nej, nej, nej... Fotbollssäsongen är inte över. Nu byter jag kanal och ser det sista av Liverpoolmatchen.

Inga kommentarer: