2011-06-19

Nu är vi på G igen!


Ganska nyligen hemkommen från Trelleborg och Tjongavallen. Och ja, jag är lycklig! "Chefen" köpte gula rosor på vägen ner och delade ut till oss qvinnor. Jag fick två som jag kastade in till laget efter matchen. INGEN plockade upp dom! Jag fick ögonkontakt med Makondele som till slut kände sig manad...Herre Gud killar, lite mer rutinerade än så är ni väl? Jag är inte så farlig som jag ser ut ...
Jag är så himla glad för Ranégies revansch! Att bli "stämplad" som ett jävla hopplöst fall är vidrigt. Att få en andra chans är mänskligt. Att få upprättelse. Inte alla förunnat.
Hela laget gör en fantastisk insats. Och jag är en mer lycklig, tillfreds människa. Ni gjorde min dag.
Stort, varmt tack!

2 kommentarer:

Andrés sa...

Klockrent inlägg, Grethe.

De gjorde även min dag, och vecka skulle jag precis skriva, men det är match på tisdag igen.

Hoppas på tre nya pinnar.

zappa sa...

Nu hoppas jag bara att de inte tror att de bara kan ställa ut skorna mot Halmstad. Det vore det värsta tänkbara scenariot. Utan att de har denna goa segerkänsla kvar i kroppen på tisdag och vinner! Underbart att det är match så snart igten. Ses på vallen Andrés!!