2011-06-11

Tung suck!

Hade lust att gå in i omklädningsrummet och ta de i örat. Man tror ju inte att det är sant...Nu vet jag ju att de är minst lika besvikna men ändå!
På lördag åker jag till Trelleborg och då förväntar jag mig se ett jävligt taggat lag!

Roligast idag var att träffa alla goa människor på vallen. Ole Söderberg fick jag krama om, han har ett år kvar i Newcastle. L-O på Canal+ grattade jag med en chokladask. Han blev allt lite överraskad. Krama om Göteborgs snyggaste polis fick jag också, eller nej, snyggast var inte där..Matchdelegaten kom också fram och det blev lite pinsamt för jag minns inte honom. Tur att man kan le och att man har munläder. Till och med vår goa sportchef Sonny strålade ikapp med solen. Summa sumarum, kramar fick jag så det räcker och blir över. Gott är det. De är som en andra familj. Fotbollsfamiljen.
Nu bryter vi ihop och kommer igen. Heja Häcken.

P.s. Ali:son d u är outstanding! D.s.

Inga kommentarer: