2011-08-29

Chibbe till Rosenborg?

Iaf om man får tro Fotbollstransfers.com

Bekräftat.

Ska skriva något om detta sen, när jag har ätit och köpt snus...Och om jag orkar. Tack för showen Chibbe. Bye bye!

Gör det enkelt för mig, klipper över mitt inlägg från FB, tycker jag sammanfattar det bra där;

Helt klart en sportslig förlust. men han vill ju utomlands, det har han ju deklarerat länge nu. Thanks for the show liksom! ...
Tänkte dock direkt på Henrik Rydströms inlägg för ett tag sen om de spelare som stannar och som sliter år ut och år in, som skapar förutsättningarna (i mångt och mycket) när vissa andra spelare jagar regnbågens slut. De spelare borde premieras med en riktig fetbonus och högre löner! DE är sjukt underskattade.
Så ja, fuck, men för mig betyder hjärta mer än gästspelare. De kommer och de går...BK Häcken består!

Inga kommentarer: