2009-08-17

Magiskt!

Det svaret fick jag från Robin när jag drog iväg ett sms efter matchens slut. Och ja, det sammanfattar väl allt?!? Matchen, segern, lagmaskinen Häcken var magisk! Säsongen har varit magisk so far! De enda sportjournalister som har gett nykomlingen Häcken cred för detta tror jag är Leman och Ekwall. Fast vi blir ju inte så förvånade, eller hur? ... Skit samma.
Jättekul för Tom ( foto: bkhacken.se) och Pao att näta idag men som sagt, jag ser lagmaskinen. Hur de plöjer åt varandra, hjälper varandra, hela tiden understödjer varandra. Det är så man på sikt tar SM-guld. Yes, det är det. Och återigen gör Krickan en fantastisk insats i mål! Och Tom han rensar och rensar, har vi Sveriges bästa mittlås? Östberg är ju verkligen intet att förglömma. Mest njuter jag kanske dock när deras korta passningsspel stämmer och går hem. Det är underhållning på hög nivå.
Detta gjorde de tillsammans!
Det är så j***a skönt helt enkelt! Jag är så himla glad över att jag får uppleva en sådan här säsong innan jag ligger där med näsan i vädret. Trodde ett tag att det aldrig någonsin skulle hända.
Tack och forza Häcken!
Edit: Fel av mig! En lång artikel om Häckens seger. Märk väl, inte om MFFs förlust! Imponerande! :)



Inga kommentarer: