2011-05-14

Kalmar FF-BK Häcken

I eftermiddag så möter vi Kalmar FF på Chicken Arena (minns inte vad den heter..). Har messat med Rydström som är en kille som jag tycker om väldigt mycket. Som människa. Han tyckte att vi blev en besvikelse förra året men att vi känns starka och giftiga i år. Känner jag Henrik rätt ser han ju hellre att det går bra för oss än för någon annat etablerat storlag. Men i mötet i eftermiddag kommer han givetvis göra allt han kan för att göra det jobbigt för oss. Det gäller att "stänga av" tjatet från honom på plan. ;)
På Splendid samlas en del hardcore getingar. Själv köper jag hem matchen då jag har miljoner andra saker jag måste fixa med dessutom. Vem har sagt att helgen, ja, då ska man få vila...?

Kom igen nu killar - kom hem med tre poäng och Ni har i alla fall förgyllt min lördag!

Heja Häcken!

Inga kommentarer: