2011-07-01

Välkommen Andrés Vasquez!

Andrés Vasquez klar!

Också börjas det tjötas, mest handlar det om hans farsa och att han själv ska ha fått hybris efter detta målet och så vidare. So what? Sonny är bra på en sak, unga människor. Hans bakgrund är idrottslärare och han arbetade med Tipselit i många år, oerhört framgångsrikt innan han intog tronen som sportchef. Kan någon få ordning på unga människor som kanske har en något brokig bakgrund, you name it, så är det han. Och eftersom jag känner Sonny ganska väl kan jag nog påstå att han är banne mig ingen mes i sammanhanget.
"Vi ger dig en chans, det kommer krävas en jävla massa hårt arbete - tar du denna chansen kan du gå hur långt som helst". Vi ger dig förutsättningarna för att lyckas men sumpar du detta eller (som jag kan spekulera i Andrés fall) om din farsa inte tonar ner sig, så är du rökt hos oss."
Så här skulle Sonny kunna låta.....Jag vet inte men med honom är det raka rör.

Jag är kritisk till att vi tar fram så få egna produkter. Det förvånar mig när det gäller Sonny. Och jo, vi har släppt iväg, gett f-n i att lyfta ett flertal talanger.
Jag beundrar Sonny när han gör sådana här saker, tar hem Ranégie - tar hem Dioh och nu Vasquez. Nu är det upp till bevis. Det kan bli hur bra som helst, dessa tre grabbar, just dessa tre vill inget hellre än spela fotboll och deras chans har varit och är nu att visa det. (Ranégie har visat det med råge..)

Därför hälsar jag Andrés lika välkommen till klubben som jag gör med alla andra.
Som Leman gör.

Heja Häcken!

Inga kommentarer: