2010-02-11

Häcken-Helsingborg

Om jag får som jag vill imorgon, om planerna går som de ska kommer jag lyckas att ta mig till Valhalla och se andra halvlek i alla fall. Inte illa jobbat tycker jag. Sen ligger jag så mycket minus i min flex (tog ju ledigt förra fredagen också..) så jag lär få jobba över en bra tid framöver. Men det får det vara värt.
Den här frågan som GP ställer är ju inget annat än kränkande. Jag orkar inte bry mig om medias inställning till Häcken. Intet nytt under solen.
J****r vad skönt det hade varit med ett SM-guld!

2 kommentarer:

Bzzz sa...

Ja, det var en j-ligt konstig frågeställning som inte hade gått att ställa om något annat lag...

Hoppas vi ses på VIP om några timmar...Jag kommer.

zappa sa...

Och fy satan vad kallt det var!! Har fått äldsta sonen att gå ut och handla middagsmaten. :) Ska det vara så här kommer jag stanna inne nu hela helgen.
Häcken mot SM-guld!!