2009-03-22

Intet så mycket nytt under solen

* Peter Nyström har tappat rösten - men är inte sjuk!

* Tipselit möter idag Ljungskile borta 16:30 - varenda träningsmatch har legat på bortaplan so far. Boring, boring- för mig. Lyckades laga en god kycklinggryta med pasta till sonen innan han drog - chockad själv då jag vanligtsvis är en katastrof i köket.

* Liverpool möter Aston Villa kl.17:00.

* Robin Carlander, ordförande i Getingarna är återigen med i tidningen Hisingen som ramlade in idag. Han är vältaligheten själv.

* Jag ska sälja souvenirer och ska inte gnälla (då jag egentligen hade planerat in ett besök på Whoopsi Daisy innan premiären mot MFF) - mitt eget erbjudande också gör jag någon nytta för föreningen även fortsättningsvis. Ska träffa Alexander i veckan som kommer. Jävlar vad jag ska sälja!

* Lagets sista chans att festa i helgen innan säsongen drar igång ( iaf i mitt huvud..) - Mackan som kände sig lite hängig stod över. Det kallar jag att ta ansvar. Vet inte alls om de andra tog tillfället i akt. Friberg har varit sjuk i helgen (inte bakis alltså..) - hoppas han är på bättringsvägen.

* På tisdag kväll ses vi väl på Valhalla IP kl.19:00. Match mot Lindome. Har noll koll på i vilken serie de ligger i, men det låter som 7-0 minst.
Heja Häcken!!

Edit: Tipselit vann med 4-1. Se matchref senare på deras hemsida.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lindome spelar i div 1 Södra.
Samma serie som V Frölunda och Öster.

Anonym sa...

Härligt att du engagerar dig i souvenirförsäljningen. Tror du kommer att göra det bra!

Anonym sa...

Sjölander: klart det kommer gå bra!! Det kommer bli försäljningsrekord i år! Jag är ju en tävlingsmänniska. :)