2010-03-21

Heja Häcken och stoppa Tobbe!

Det känns B att inte kunna gå på matchen, tror aldrig jag har missat ett derby mot Blåvitt tidigare. Mycket prestige och roliga matcher brukar det bli. Med Tobbes framfart känns det angeläget att punktera honom. Det har varit ovanligt lite hets. På Bara Ben var det värsta de kunde få till, att vi inte har några supporters. Zzzzzzzzz..............
Tom Söderberg är återställd men vilar enligt uppgift även imorgon för att vara på den säkra sidan. Emil gjorde dock inte bort sig senast så det känns lugnt.
Det snackas en del om Paulinho, hans lön (som är jävligt hög) och hans ovilja att förlänga. Om han går som Bosman efter säsongen så får väl Häcken svälja det. Om det lönekravet jag har hört stämmer, så är det fantasisummor och något tak får det väl finnas? Han är inte Messi. Jag förväntar mig att han, mot bakgrund av den lön han har idag, levererar säsongen ut. Och någonstans hoppas jag att Ranégie nätar, varenda jäkla match. Det hoppas jag mycket på.
Heja Häcken!

Inga kommentarer: