2010-03-07

Seger över Elfsborg och om en vecka drar det igång!

Jag var inte på Borås arena idag och tackar "chefen" så hemskt mycket över sms rapporterna. Tack!
3-0 till oss känns bra i hela kroppen Vilken försäsong va... Ranégie två mål och Vinnie ett. Hade tänkt skriva att det blir Ranégies år i år men jag tror det blir Häckens år. Jag vill så gärna tvåla dit hela fotbollsetablissemanget. Det hade varit grymt, sen kan man dö i lugn och ro. Ett enda SMguld bara. Fick meddelande om att Mackan gick ut skadad och hoppas det inte är allvarligt. Hörde också att Forsa spelade vänsterback. Snart har vår egen glasmästare testat allt. Har han spelat forward? Keeper? Jag kanske har missat det.. Minns när Alexander Hysén gick in som utespelare. Allt kan ju hända, vet vi som har varit med ett tag. Jag tror fortfarande att Peter Gerhardsson har stor del i lagets framgångar som den goa kille han är. BK Häcken bjuder alla som är medlemmar i Getingarna på gratis bussresa upp till Borås arena nästa vecka. Man går in med sitt årskort. Efter den här försäsongen kan allt hända. Vem vill missa det? Det känns lite lagom magic...
Heja Häcken!

Inga kommentarer: