2010-04-25

AIK-Häcken




Foto: Jojje (där det finns fler foton från matchen)
Vi var ca 20 st på plats, att jmf med AIKs tusentals supportrar. (missade publiksiffran). Vi ska inte skämmas, vi som var där. Jag får ibland den frågan; "Tycker du inte det är pinsamt att ni är så få?" Och svaret blir då kategoriskt; "Nej".
Idag visade vi att vi återigen är med i matchen, att låta Vinnie starta var ett mycket klokt beslut. Vi vill se mer av honom. Jag tyckte direkt efter matchen att 1-1 kändes som en förlust, jag vill gärna se om Linus dömde rätt vid vårt bortdömda mål t.ex. Men nu efter en lång bussresa hem så känns det ändå riktigt bra. Vi kan bli ett topplag i år, jag trodde aldrig i hela mitt liv jag skulle våga skriva något sådant, men vad f-n, vi kan faktiskt bli det......Det känns skumt, overkligt och lite som en saga. Jag hoppas de håller denna höga nivå och kanske höjer den ett snäpp.
Älska Häcken.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Publiken va 10582

Anonym sa...

fy fan vad jag gillar det här inlägget! och big up till er som var där. blir härligt mot GAIS i veckan!