2010-04-02

Allt och inget och en Glad Påsk!

* B-laget spelade 1-1 mot Elfsborg i förrgår. Är detta en hint månn tro om tisdagens match? Nja, jag tror förstås på seger. Tom hade spelat och det hade sett bra ut.

* Och jag tackade idag nej till middag hemma hos goa familjen Söderberg pga att jag hostar lungorna ur mig. Vi vill ju inte att Tom ska bli sjuk igen. Jag borde antagligen inte ha gått på matchen i tisdags, inte heller jobbat de två senaste veckorna. Men vem har tid att vara sjuk?

* När Carl Fhager var sportchef och de skickades ut pressmeddelanden eller när han hade andra nyheter för hemsidan så fick Getingarna och jag dessa mail också, Så att vi kunde lägga ut det på våra sidor; bloggen här, Svenska Fans och på Getingarnas sida. Det var tider det.

* Får ni nyhetsbrev från officiella som man kunde regga sig för? Det får inte jag. Har ställt frågan om varför men får inget svar.

* Tidigare tränaren för Tipselit Bosco Orovic är numera sportchef i Assyriska BK där min son spelar i år. Det är grymt! Bosco hade i dagarna försökt värva Ulf Hollsten och det hade ju varit fantastiskt kul att få se sonen och Uffe spela på mitten. Uffe som dock är polis numera och har småbarn tackade nej då tiden inte räcker till. Han ska börja träna med Landvetter istället nästa vecka.

* Snart är det dags att se min första match med Assyriska f.ö. Har kikat lite och de matcherna verkar inte krocka med Häckens. Första gången jag tvättade Assyriskas träningskläder här hemma kändes detta sjukt konstigt! Jag vet inte om ni kan föreställa er det. Efter att ha tvättat Häckenkläder i dryga tio år...Kul kommer det bli i alla fall. Att följa sonens utveckling.

Önskar er alla (ni närmast sörjande som läser bloggen) en riktigt Glad Påsk!
Eftersom ni surfar in hit är ni antagligen det bästa som finns.
Forza Häcken!

Inga kommentarer: