2010-04-19

Sorry, jag måste be om ursäkt...

Jag måste verkligen be om ursäkt, jag brukar inte luras. Lovade Göteborgs roligaste fotboll ikväll och det blev ju verkligen helt fel. Det var länge sen jag såg något så här dåligt rent ut sagt. Inte en passning gick fram nästan, de verkar ha helt upphört att tala med varandra? Var fanns tanken? Glädjen? Inställningen? Hjärtat? ... Jag upplevde till och med en och annan spelare loj, nonchalant och att ens tänka tanken på att försöka glänsa när vi ligger under. What? Och varför inte ta och skjuta de få chanser vi fick, för vi skapade nämligen inget eget. Inget.
Jag är jävligt arg just nu. Arg eftersom jag har sett killarna spela så otroligt mycket bättre och roligare än så här. Måtte detta vara en engångsföreteelse och jag hoppas att de tar ett helt annat kollektivt ansvar framöver.
Inte så ofta jag är så här grinig, det kan ingen beskylla mig för. Jag beundrar f.ö. Robin som kan samla ihop sig efter en sådan här match och skriva matchreferat för officiella. Det är en bedrift. Själv vill jag bara svära.

Solen på himlen denna dag är det enormt positiva besked om ombyggnationen av Rambergsvallen. Jag ser verkligen, verkligen ljuset i tunneln nu.
Mot Råsunda och AIK-Häcken.
Kom igen killar!

1 kommentar:

Bonden från Borås sa...

DET VÄNDER!