2011-07-22

GAIS och sen Madeira

Ok, ok, nu blev det pinsamt. Publicerar inga fler tackkommentarer. Blev arg igår för det känns som man aldrig får cred för det man gör. Men ni var vakna och nu känns det bara pinsamt.
Så tack, ni uppskattade det tydligen. ;) Vet inte hur det blir på torsdag när vi möter CD Nacional på Madeira. Vet inte om jag vågar be spelarna igen. Vi får se, visst var de grymma?! Tycker klubben ska ta med sig Andrés Jimenez eller Robin Carlander!
Fast först möter vi GAIS på söndag. Det gäller att ställa om. Känns som om vi är inne i ett skönt flow nu. Tippa3-1. Kanske gör Forsa mål igen!

Forza Häcken!

2 kommentarer:

Lars Sjöberg sa...

Jag har läst din blogg nu ett par gånger sen jag fick adressen av dig på Grimbo. Jag tycker du gör ett kanonjobb.
Mvh. Lars Sjöberg

zappa sa...

Tack Lars och du hittade länken till höger hoppas jag ang U21 serien. Ha det bäst!