2011-07-21

Vidare i Europa!

En otroligt skön seger och stark kämpainsats från laget. och ett extra GRATTIS till Daniel Forsell som tydligen gör ett sjukt snyggt mål! STORT tack till våra spelare, Mohammed Ali Khan, Andréz Vasquez, Robin Jansson och Björn Anklev för direktrapporten på Facebook. Vet inte vilka andra spelare på den här elitnivån som skulle göra det för sina supporters. Lika unikt som när ni tog upp oss i er spelarbuss förra året (20 supp). Ni är helt och hållet fantastiska!

Men (!) det är f-n sista gången jag gör en insats. Att få ett tack för att man slitit i flera dagar för att få direktrapport skulle sitta fint! Jag är mycket människa, tro det eller ej... Jag vet inte hur mycket jag (och Robin, han är den enda som visat uppskattning f.ö.) gjort genom åren och aldrig får man ett tack! Ett tack kan betyda mycket, det kan innebära att just den personen orkar fortsätta.
Ni är bortskämda! Fixa what ever själva i fortsättningen.

Fortsatt fokus; BK Häcken - laget!
Forza Häcken!

5 kommentarer:

dig sa...

nej! sry, asgrymt ju! inte säker alla fattade att det var du som fixade. tycker du ska ta åt dig alla de tack som MAK får på Getingarna-sidan.

och - din blogg är bra, fortsätt med den!

Spindel sa...

Tack Grethe!

zappa sa...

Tack! Det betyder mer än ni kan tänka er.. Löjligt, jag vet.

Anonym sa...

Tack för det du gör!

Tror som ovanstående att alla nog inte vet vem som ligger bakom vad, hursomhelst så uppskattas det väldigt mycket.

Bra Blogg!

Johan sa...

Tack! Visste inte att du styrde upp allt./Johan