2009-09-21

Målkavalkad på Rambergsvallen

Med hela 6-2 vann ikväll Häckens b-lag över Trollhättan. Och nu ska vi se om jag kan klara ut vilka som nätade...
Robin Wikman gjorde iaf 1-0, skitsnyggt var det! Sen gick han dock ut i halvlek bandagerad. Såg ut som en sträckning i låret men han rörde sig tämligen obehindrat så förhoppningsvis var det inget. Nästa mål satte Philip Lundin (också det otroligt snyggt, en nick som var som en kanon), Perkhede gjorde 2, Jonas Bjurström 1 (straff) och Serhat 1.
Jonas B såg lovande ut! Han gick dock också ut efter en halvlek och förhoppningsvis ser vi honom på onsdag. Chatto såg inte ut att vara helt i form dock, han gick också ut i halvlek. Men jag har gott om hopp, det kan vara så att han tänder till helt annorlunda när han får spela på onsdag. Jag har hopp om det också alltså... Forsa var på väg att näta om han nu hade vågat skjuta i det förstaläge han fick! ;) Måste retas lite, om han nu läser detta..
Chibbe var där och tittade på från läktaren och till min stora förvåning dök det upp några getingar också. Kul!
Nu laddar jag för Häcken-Kalmar.

Heja Häcken!

Inga kommentarer: