2009-09-20

Vilken resa!

Ja Herre Gud, var ska man börja...Ibland blir det enklare att punkta upp saker och ting:

* Johan Linds utvisning var horribel. Domaren hade verkligen noll koll och det ska vi straffas för?!? Vissa domslut borde gå att överklaga och få rätt i. Men domarna går ju fria - alltid! Pinsamt.

* Paulinho undersöks imorgon antar jag. Nyckelbenet eller en smäll på axeln? Har vi otur kan han vara borta resten av säsongen....Och varför fick inte TFFs keeper ett rött?

* In med Chibbe från start nästa gång. Han leker, är en riktigt bolltrollare och så hungrig på framgång!

* Vinnis mål kom så rättvist. En boll som bara rullade in. Det var grymt rättvist!

* Och vi vänder alltså 2-0 till 2-2 med tio gubbar på planen. En enorm bedrift från hela laget! Gud vad jag är stolt över dom! Längtar redan till onsdag och mötet mot Kalmar.

* Sist men inte minst, vi får motorstopp på vår buss strax innan Ängelholm. Helt jävla otroligt. För 10 (?) år sen började vår buss brinna när vi var på väg till Trelleborg. Jag åker nog inte dit mer. Tror jag skiter i de matcherna framöver...

Och vad gör då laget? Jo, de hämtar upp oss, 22 st supportrar med spelarbussen! Det blev pinsamt men det var så jäkla snällt och stort!
Mina tankar går till de 5 som blev kvar för att vänta på bärgning.

Och det som händer i en spelarbuss - det stannar i en spelarbuss.

Heja Häcken och tack för poängen och skjutsen hem!

Inga kommentarer: