2009-09-29

Seger över ÖIS

Men det satt långt inne!
Jag köpte hem matchen då både jag och sonen (som f.ö. skulle spelat mot Öster i helgen m Tipselit) ligger hemma med halsfluss. Det är tusen ggr värre att sitta framför tv'n än att vara på plats.
Ett tag trodde jag faktiskt att ÖIS skulle ta hem detta trots att de var färre på planen. Vi hade många felpass och kändes tämligen ofokuserade. I andra höjde de sig dock och det var kanske speciellt kul att Jonas Bjurström fick näta. Fast vilket sjukt snyggt mål Chibbe gjorde, den måste ni se igen! Jag förstår att Bengan slår ifrån sig sin frustration över att ha blivit så grundlurad.
Jag satte hundra kr på 5-0 men är otroligt nöjd med 2-0...
Har ni kollat in tabellen? ... 5e plats är inget annat än RESPEKT.

Tack och grattis killar!!

Inga kommentarer: