2009-03-31

Häcken lanserar ny hemsida

Såg nu att Häcken lanserat en ny design. Snyggt! Eller? Jag minns sidan som fick pris, sidan innan den senaste. Den gillade jag. Jag gillar enkelhet, lättnavigerat och stilrent. Det ska inte vara för mycket reklam eller för många banners av olika slag. Kul hur som helst med något nytt inför premiären. Dock spelar det ingen roll om sidan är den finaste i Sverige om den inte uppdateras. Och en förening som Häcken borde leverera mångfald på sin sida. Vi har ungdomar, damlag, flicklag, bowling, jazzfestival - you name it. Häcken skulle lätt kunna ha en heltidsanställd journalist för sidan, det hade inte varit några som helst problem att hitta nyheter.
Vi får hoppas det tar fart nu i samband med premiären. Jag tyckte att förra året levde sidan i högsta grad, i alla fall när det gällde A-laget. Nu ligger vi i Allsvenskan så jag hoppas de bevakar B-laget/U21 i år också.

Och kan ni förstå att det är premiär på lördag?!? Jag kan faktiskt inte det... Har knappt hunnit tänka på matchen. Dock fick jag ett fint MMS idag från träningen. Vet inte vem som skickade det, Johan Lind ligger på golvet och ser ut att sova - han blir stark i år! ;)

Inga kommentarer: