2009-03-24

Häcken-Lindome 1-2 (0-2)

Suck! Det var kallt och jäkligt b-betonat. Mycket junisar på planen och resultatet blev därefter. Det som var roligt var att Västnytt var på plats för att göra ett reportage om Johan Lind! Otroligt kul att de uppmärksammar vår trotjänare. Men nej, annars missade ni ingenting överhuvudtaget. Eller nja, Emils frispark som gick i mål var jävligt fin!

Och det där med souvenirerna. Idag fick jag (snabba beslut här..) veta att jag ska gå in som chef på 50%, fortsätter mina övriga 50 som planeringsledare. Detta innebar för mig att jag var tvungen att meddela Häcken att souvenirförsäljningen inte bara kan hänga på mig framöver. Jag jobbar som en tok redan idag och arbetsbelastningen kommer inte minska med denna nya tjänst. Jag känner också att jag nu vill satsa på min civila karriär fullt ut. Till 110%. Jag har dock meddelat att jag kan sälja souvenirer när jag kan (och orkar) liksom.. Men att de def. behöver någon mer stadigvarande. Nu har Alexander gått ut med en annons! Så känner du för att göra en insats, tveka inte om att höra av dig till honom!
Jag får lite dåligt samvete, vill gärna fortsätta göra en insats för föreningen. Men jag kan liksom inte trolla med mig själv.

Vi ses på lördag hoppas jag! På Borås arena.

Inga kommentarer: