2009-03-18

Whats up?

Nu får nog officiella gå ut med information angående biljetterna. Eller har jag missat det också? ... Jag fick mitt "årskort" idag (biljetter) så jag är lyckligt lottad men jag får många frågor!
Ticnet kan man ju enligt vad jag ser gå in och köpa till sittplats, hur gör man f.ö.? Kan man köpa biljetter i spärrarna?
Och enligt GotEvent ska matchen mot Elfsborg den 28e spelas på Valhalla? Snurrigt värre detta.
Sen fick jag av en slump veta igår att det är ytterligare en träningsmatch inlagd på Valhalla, den 24e mot Lindome.
Nu får vi ha lite klarhet i detta. I'll be back, om nu inte officiella går ut med något snart.

Och (!) -Tom Söderbergs pappa bor i Norge och vill vill missa en enda match. Är det "säsongskortet" PPV som gäller? Vad kan jag meddela honom? Vilka kanaler ska han beställa?

Jag får dra iväg ett mail...

Inga kommentarer: