2009-10-19

Den segern satt långt inne - PUST!

Jag skrev att jag inte var ett dugg nervös innan matchen. Det var jag inte heller men jag blev det när jag satt där. Herre Gud, måste de utsätta oss för en sådan här nervpress?!? Och Ranégie, nu är jag säker på att det har satt sig i huvudet på honom för bollen vill ju bara inte in. Att hämta hem detta underläget, och då talar jag verkligen inte bara om 0-1. Jag talar om att Djurgården långa stunder var ett bättre lag - tja, det är att "ta sig i kragen" som Emil i Karibien uttryckte det nyss.
Stort tack till hela laget att ni hittade den här kragen att ta tag i, för jag trodde verkligen ni skulle losa idag. Jag är stolt över att se att ni kan samla ihop er för en sista kraftansträngning. Att ni inte nöjer er med mindre.
Gratis bussar till Borås på söndag var väl gentilt av Häcken? Skynda er och anmäl er nu på Getingarnas sida. Först till kvarn som sagt var. Nu spelar vi för en plats i Europa. Tabellen ser jäkligt bra ut! Det är som en dröm alltihopa...
Vi ses på Borås arena!

Inga kommentarer: