2009-10-31

Tack för en fantastisk säsong!

Den bästa någonsin! Sen jag började följa Häcken..
Jag är övertygad om att lagledningen med Peter Gerhardsson vid rodret har en stor del av framgångarna. Har tidigare efterlyst vikänslan och den har de verkligen fått till. Nu tar snart Silly Season vid och det är alltid med delade känslor jag går in i det. Mitt hjärta går nästan sönder när spelare som jag tycker om lämnar, samtidigt är det sjukt spännande med nyförvärv. Längtar redan till första träningen och första träningsmatchen. Får fördriva tiden med Liverpool, lite Barcelona och CL framöver. Det ryktas om en avslutningsfest med laget och jag hoppas att det går att förverkliga, det skulle bli vårt tillfälle att få hylla killarna. Det vi inte gjorde häromdagen. Sala slutar som materialare och blir vaktmästare på Grimbo. Kommer sakna honom också och undrar vem som tar vid.
Stort varmt tack till hela laget och lycka till mot Hammarby imorgon!!
Love you all!

Inga kommentarer: