2009-10-30

När jag satte mig på bussen imorse ...

... så skimrade det i guld mot mig ...

8 kommentarer:

Anonym sa...

Kanske inte riktigt så vi vill synas. Samhällsförstörande klotter rimmar ganska illa med klubbens profiliering.

zappa sa...

Det är ju bara ett klistermärke!

Jens sa...

Anonym: Oj vad jag skrattade!
"Samhällsförstörande"? Hjälp! Ett klistermärke sitter på en stolpe och skräpar ner den vackra grå ytan. Vad ska vi ta oss till?
Allvarligt. Varför är folk så rädda för lite färg på en vägg?
By the way, vilken är klubbens profilering? Kan ha missat den...

Anonym sa...

Jens: Du vet precis vad jag menar och vad de flesta i samhället tycker men du håller kanske inte med. Du vet också ganska väl vad BK Häcken vill stå för men du gillar det inte. Du behöver inte spela dum. Stå för din åsikt istället. Ha en bra helg!

zappa sa...

Jag åkte med samma buss hem. :) Och klistermärket satt kvar. Tycker att det lös upp hela bussen.
Forza Häcken!

Emiliano sa...

Vi satte ett ljus på Kvibergskyrkogården idag. På väg ut såg vi ett stort, vitt "SEKTION G" på en betongmur. Det var en prydnad, inte samhällsförstörande klotter.

Spindel sa...

"Stå för din åsikt istället" skriver ANONYM!!

Vem är det som inte vågar stå för sina åsikter, Herr Anonym?

Tycker just Jens stod för sin åsikt.

linnéa sa...

Häcken, årets lag i allsvenskan! Fanns väl INGEN som tippade dom så högt i tabellen egentligen. UT MED GADDEN IN MED BOLLEN BK HÄCKEN :D