2009-04-14

Chelsea-Liverpool

Jag tycker inte jag ber om så mycket här i livet - men ikväll vill jag se ett mirakel på Stamford Bridge.
3 snabba? Eller gärna 4...

Edit: Och 4 blev det men inte räckte det. Jag är gammal och ikväll åldrades jag ytterligare tio år. Minst. Det är inte hälsosamt med fotboll. Denna spänningen kunde jag nog varit utan. Förstår inte hur jag ska kunna varva ner och somna inatt. Också har vi dessutom Blåvitt på Rambergsvallen imorgon. Kan man hoppas på att miraklet slår in imorgon fullt ut? ...
Kan det inte bara bli torsdag?

4 kommentarer:

Unknown sa...

Två snabba är änna rätt bra det med :)

zappa sa...

Absolut!! Och jag höll på att dö nu i slutet av första.. Om jag aldrig mer kommer skriva ett inlägg så har jag dött i andra, lycklig eller olycklig. Detta är hur j****a dramatiskt som helst!

zappa sa...

Nu är det inte lika dramatiskt längre.. 3-2 :(

zappa sa...

3-3, två mål på 10 min? ...Inte troligt...Eller?!?