2009-07-27

7 poäng av 9 möjliga ...

...även om ni inte cupen räknas in på det sättet... Men det är jävligt bra gjort för en nykomling som Häcken att hålla stånd mot Örebro tre matcher så här. Det kan ingen förneka. Örebro som blev så jäkla uppchaussat under våren. Oss har ju hela Sverige tippat ur. Ja, ja...

* Banderollen som getingarna hade gjort till Johan Lind var magnifik! Så fin! Bra jobbat och stort GRATTIS Johan! Jag började nästan grina. Jag har varit med om något historiskt idag. Det kändes i hjärtat.
* Att tappa 2-0 känns givetvis som en förlust men vi har haft marginalerna med oss tidigare. Sådant brukar jämna ut sig. Vi var kanske inte helt och hållet värda t.ex. att vinna över Bajen på stopptid? Vi kommer igen.
* Jag satte 100 kr på 4-0, så jäkla nära det kändes. De pengarna kan jag dock ha och mista, en poäng är som sagt helt okey om än surt.
* Två matcher i rad har jag nu blivit utskälld på min sittplats, första gången för att jag hejar för högt - idag för att jag inte kan sitta still. I fortsättningen står jag på sektion G och önskar alla torra sittplatsnissar dit pepparn växer - är vi i kyrkan eller what?!?
* Var är publiken?...BK Häcken behöver en ny arena.
* Imorgon ska jag se B-laget spela mot Ljungskile.

Heja Häcken och krossa Blåvitt!

2 kommentarer:

Ali:son sa...

Gubbens son bad om ursäkt efteråt. Han hade nog bara en släng gammal-grinig-gubbjävel-syndrom. Vi får höra efter om det är möjligt att ordna liggplats på Rambergsvallen.

Han mådde nog bara bra av en bensträckare då och då.

zappa sa...

Om jag sätter mig högst upp har jag ju iaf ingen bakom mig...