2009-07-12

Äntligen dags för Gothia Cup!

Inte klokt vad jag längtar efter Gothia varje år. Det är verkligen årets höjdpunkt. Det är som sagt, första gången på länge som inte sonen är med och det kommer givetvis kännas konstigt. Begriper inte varför de inte ställer upp med en Boys 19.
Imorgon börjar jag med att spana in konkurrenterna för Romeos B15 vid Fjärding någon gång runt lunch. Sen blir det match 16:30 på Grimbo. Sen blir det att ta sig till Rambergsvallen snabbt som ögat för där kommer U21 spela match mot Qviding kl 18.
Jag ska givetvis försöka se lite fler Häckenlag under veckan och på Heden brukar de ju placera ett och annat tongivande lag. Blir det storm och ösregn kan man ju njuta av matcherna på Viasat men det är ju verkligen inte samma sak..
På torsdag möter vi Hammarby på Ullevi. Begriper inte varför de lägger matchen där. Även om Gothiacupungdomar är inbjudna så blir det ju ödsligt. Häcken borde ha lärt sig detta. Nåväl, hoppas jag får fel.

Vi ses under Gothia hoppas jag. Och gör vi inte det så ses vi på Ullevi på torsdag!
Heja Häcken!!

Inga kommentarer: