2009-07-28

Jonas Bjurström till Häcken

Vilken nyhet! Och jag ska i ärlighetens namn säga att jag aldrig har hört talas om honom.. Jag är sjukt dåligt påläst nu för tiden. (skäms) Men efter att ha ringt runt lite tänds mitt hopp. Saarinen är väl i Finland 2010 och man tänker framåt. Fick den här kommentaren av en Frölundafan på FB nyss:

"Grattis!!!Bjurström till Häcken???!!!Mycket bra värvning! Bra kille både på och utanför planen.Hyfsad dribbler, duktig passningsspelare, bra skott. Har ställt många målvakter i Superettan! Vi använde honom som frisparks- och hörnläggare i VF.När han försvann gjorde våra farliga hörnor och frisparkar till stor del. (Farliga VF har lyst med sin frånvaro sedan dess)"

Välkommen Jonas!

Dock gör denna artikeln mig lite förvirrad. Vill vi behålla Pao eller inte? ... Är det klockrent för alla andra vad Sonny/klubben vill?!? Om han skulle försvinna redan i höst (verkar inte troligt..) - vem ersätter då?

Ikväll, Rambergsvallen 18:00, Häcken-Ljungskile, U21, b-lagsmatch som jag föredar att kalla det fortfarande. Be there.

Inga kommentarer: