2009-07-25

Hylla Johan Lind på måndag!

Han borde givetvis haft en egen nyhet på officiella. Detta är stort, kan inte bli större eller? ...

På Svenska Fans diskuteras Sonnys uttalande om att sälja Paulinho till årsskiftet. Inget konstigt alls egentligen men getingarna har reagerat på hur Sonny har uttryckt sig. Någon sa härom dagen att Sonny är den ärligaste människan som finns. Jag tror att han är det. Sen är det väl klart att vi hellre vill höra att vi bygger ett lag för framtiden, för att etablera oss i AS. När spelare går utomlands tycker jag det är okey, men att sälja någon till en rivaliserande allsvensk klubb - det suger.
Och ja, jag är en av de som absolut saknar Carl Fhager.

Vi ses på Rambergsvallen på måndag. För att spöa ÖSK en tredje gång denna månaden och framför allt för att hylla Johan Lind!

3 kommentarer:

Jens sa...

Det enda som möjligtvis är större än att Johan Lind blir mesta Häckenspelaren (sett till antalet matcher), är att han snart även gör sin 500:e match. TUNGT!

Unknown sa...

Jag förstår dock inte hur Häcken tror att Paulinho ska vara attraktiv på transfermarknaden. Han är en bra spelare, absolut. Men han ligger varken högt i skytte- eller assistligan och är inte heller billig. Jag har svårt att se att han kan inbringa några stora summor med det facitet.

zappa sa...

Ang Pao så tror jag att det är han själv som ligger på. Han vill ut i Europa... Sen att han måste leverera mycket mer innan han ska bli intressant förstår han kanske inte riktigt. Jag har fått för mig att han tror/tycker att han är världens stjärna. Naiv? :-/
Men här tror jag bara alltså en massa...